Łódź: 31/ZP/13 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy środków czystościowych dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 190200 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 31/ZP/13 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy środków czystościowych dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1: Proszek do czyszczenia powierzchni
Pakiet 2: Mleczko do czyszczenia powierzchni emaliowanych
Pakiet 3: Mydło w płynie
Pakiet 4: Mydło toaletowe- kostka 100g
Pakiet 5: Pasta do silnie zabrudzonych rąk
Pakiet 6: Emulsja do rąk i ciała
Pakiet 7: Uniwersalny płyn do mycia podłóg z PCV, glazury, terakoty, plastiku
Pakiet 8: Pasta do podłóg z PCV, linoleum, marmurów, lastriko ze zmywaczem
do pasty
Pakiet 9: Płyn do mycia szyb, luster i powierzchni szklanych
Pakiet 10: Płyn do mycia naczyń
Pakiet 11: Środek myjąco-dezynfekujący do wc
Pakiet 12: Środek do usuwania kamienia z urządzeń sanitarnych /krany,
wanny, zlewy/
Pakiet 13: Ręczniki do dozowników składane w Z
Pakiet 14: Papier toaletowy zwykły i do dozownika Merida
Pakiet 15: Preparat do stali nierdzewnej
Pakiet 16: Tabletki i sól do zmywarek
Pakiet 17: Odświeżacze powietrza
Pakiet 18: Ręczniki do dozownika Merida
Pakiet 19: Środek do czyszczenia przewodów wewnętrznych do urządzeń z
hydromasażem
Pakiet 20: Środki do mycia i dezynfekcji obuwia operacyjnego do urządzeń
Top Clean.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.30.00-4, 33.71.19.00-6, 39.83.12.50-3, 33.71.15.00-2, 39.83.12.50-3, 39.81.21.00-8, 39.83.12.50-3, 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2, 39.81.11.00-1, 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których
mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem oświadczenie, w którym
określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone
przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca
zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą
wymagana dla tych dokumentów;
Załącznik nr 6 - podwykonawstwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1)podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego. W uzasadnionych wypadkach , na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy strony mogą zawrzeć aneks, mocą którego zdecydują o podwyższeniu ceny brutto przy pozostawieniu ceny netto bez zmian. 2)obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego. 3)obniżenia cen w każdej sytuacji z inicjatywy Wykonawcy lub Zamawiającego. 4)wydłużenia, na okres kolejnych 6 miesięcy, okresu trwania umowy - w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 w terminie na jaki umowa została zawarta. 5)W przypadku jeśli kwota, o której mowa w § 1 ust.1 nie zostanie wykorzystana w okresie wskazanym w ust.1 powyżej, strony przewidują możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy, ale nie dłużej niż do pełnego wykorzystania kwoty określonej w § 1 ust.1 umowy. 6)zmianę wielkości opakowania lub postaci w sytuacji wprowadzenia przez producenta/producentów danego wyrobu innej niż wskazana w załączniku do umowy opakowania lub postaci z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 7)zakupu u Wykonawcy w miejsce wyrobu wskazanego w załączniku nr 1 do umowy odpowiednika tego samego lub innego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie za dany wyrób, w wypadku gdy będzie to uzasadnione potrzebami Zamawiającego albo w sytuacji braku produktu w oryginalnym opakowaniu lub postaci.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62; 93-513, Dział Zamówień Publicznych...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62; 93-513, Dział Zamówień Publicznych...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Kryteria oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu:
W zakresie pakietów: 1-14
CENA - 60 %.
Ocena jakości - 40 %
W zakresie pakietów: 15-20
CENA 100%.
Zamawiający podaje wartość szacowaną dla poszczególnych pakietów:
1 1.400,00 zł
2 300,00 zł
3 4.860,00 zł
4 720,00 zł
5 315,00 zł
6 2.400,00 zł
7 1.950,00 zł
8 4.260,00 zł
9 1.200,00 zł
10 1.600,00 zł
11 5.700,00 zł
12 1.680,00 zł
13 22.400,00 zł
14 6.144,00 zł
15 1.680,00 zł
16 720,00 zł
17 476,00 zł
18 27.000,00 zł
19 240,00 zł
20 6.960,00 zł.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet 4.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet 5.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet 6.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet 7.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet 8.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet 9.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet 10.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet 11.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pakiet 12.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: pakiet 13.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pakiet 14.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: pakiet 15.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: pakiet 16.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: pakiet 17.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: pakiet 18.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: pakiet 19.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: pakiet 20.